Friday, September 8, 2006

Perkampungan Pra-UPSR-Boring

Kelmarin aku baru balik dari kem dekat Bukit Ekspo UPM.Dalam banyak2 kem yang pernah aku sertai, kem ni lah yang paling aku tak suka.Sebab aku bengang dengan kem komander.Khemah geng aku petang baru siap.Mane tak bengang, orang lain dah dapat khemah.Kitaorang beg pon ada tengah jalan.Kem komander plak kitaorang cakap,dia jawab nanti......nanti.....nanti.Awal2 lagi dahbuat kitaorang takde mood.Nasib baik ada pengurusi kem.Walaupon khemah kitaorang buruk ,nasib baik boleh tidur.Malam pertama tidur pukul 1.30,malam kedua plak tidur pukul 2.00.Mesti korang kata biseje kan?Sebenarnya petang tu kitaorang bersukan bukan main penat.pastu malam plak takde rest belajar plak.Kata belajat sampai pukul 11.00,11.30 malam tidur.Tapi tak pon.Kem komander bajet tu kata kitaorang tak tepati masa konon,padahal kem komander tu tak tepati masa.tidur pukul 11.bagi pukul 1.Pastu pagi2 kene bangun pukul 4.30 plak.Bayangkan tidur pukul 1.00,pukul 2,00 bangun 4.30.bape jam je tidur.bangun lambat nak bising2.Kecoh giler.Menyesal aku kalau tahu macam ni aku ikut je cakap mak.Tak payah pergi.


BOSAN!!!!!!!!!
KEM KOMANDER BAJET BOLEH BLAH
PENGURUSI KEM TERIMA KASIH

No comments: