Wednesday, November 22, 2006

Malaysia Agriculture,Horticulture&Agrotourism Show 2006


Malam semalam dengan hari ni aku dengan family,cousin,and mother's friend pergi ke Malaysia agriculture,Horticulture&Agrotourism Show 2006(MAHA).Panjangnyer.Malam semalam dengan family.Lagi besh.Tapi hari ni aku pergi dengan kawan mak aku dengan saudara aku.Kita orang naik 2 kereta.Aku terpaksa naik dengan kawan mak aku sebab kereta tak muat.EEEiiiii geramnyer asyik aku jer yang kene jauh dari family.Aku pon malas nak bising senyap ajer.

Aku ingat mak dengan yg lain2 dah sampai,tapi tak pon.Aku dengan kawan mak aku nak balik baru yg lain datang.Diaorang sesat.Hahahahahaha padan muka.Tapi tak baik ketawakan dia orang.Lepastu masa nak cari kereta,kitaorang plak yg sesat.Dekat setengah jam cari kereta.Tapi jumpa la jugak kan.Masa pergi,biasalah ambil gambar.DEkat penuh kamera tu.

No comments: