Thursday, December 21, 2006

Hari ini...........

Hari ini hari Khamis.21 Disember 2006.Lagi 10 hari untuk menyambut tahun baru,iaitu tahun 2007.Pada tahun 2007 saya naik Tahun 6.Tahun 6 saya perlu menghadapi peperiksaan UPSR.UPSR ada 5 matapelajaran.5 matapelajaran itu ialah Bahasa Malaysia Pemahaman,Penulisan,Bahasa Inggeris,Matematik dan Sains.

Aku dah bosan.Tak tahu nak tulis apa.Hari ini ada perkara yang sangat membengangkan diriku.Tapi aku takleh beritahu.Nanti orang itu baca blog aku.Dah itu saje cerita untuk hari ini.Bye..

3 comments:

Nefertari said...

assalamualaikum wbt,

adik manis, kecil-kecil cili padi, walau kecil tetap berisi.

Alhamdulillah, di usia yang sangat muda adik dah mula membina kematangan dengan melihat, merenung, dan menafsir segala yang berlaku di sekitar adik. akak percaya adik mampu menjadi seorang penulis yang baik jika diasah dengan bersungguh-sungguh.

Teruskan usaha adik ini dan semoga ianya menjadi satu lapangan yang mampu membina dan merangsang daya intelek adik.

Selamat menempuh UPSR 2007 tahun depan, semoga Allah mempermudahkan perjalanan hidup adik, dan beroleh hasil yang bermanfaat, InsyaAllah.

(akak dulu masa umur adik, jangan kata internet, komputer pun akak tak kenal tau..hehe..jadi, bersyukurlah di atas segala kemudahan yang telah Allah kurniakan kepada kita ye, sayang)

Jaga diri dan Wallahualam

Anonymous said...

Hai... pakteh pun sama ngan nefertari.

.imah. said...

terima kasih semua. :)