Monday, December 4, 2006

Sehari Dengan Orkid

Semalam aku tak sempat nak posting.Oleh sebab dah takde cerita nak di ceritakan,aku cerita pasal mak ngan ayah aku yang telah meminati orkid sejak bila ntah.Semalam daripada kira2 pukul 9 pagi sampailah....pukul 10 malam ayah aku mengemas si intan payung dia.Siti Aminah ORKID.Orkid je sebenarnye.Lama gila.MAcam sehari dengan orkid.MinaT sangat dengan Siti Aminah ORKID tu.Tak pernah2 dia buat kerja selama tu di luar rumah.Selalunyer duduk je dekat depan komputer buat novel.Tiba2 jer semalam buat keje kat depan rumah.Mak aku pon lebih kurang je.2 kali 5,10.Hehe.

2 comments:

Along said...

orkid di taman ibu saya makin mekar :) gembira bersua di maya :P)

Blog Rasmi Motivasi Minda said...

Ima, mana entri kisah di bengkel penulisanberjumpa abang Zafran Sahabat Kole Kacang? Nak lihat gambarnya :)