Tuesday, January 9, 2007

Kembali ke sekolah

Hari ni dah hari ke-5 aku bersekolah.Aku dapat kelas dekat tingkat atas.Tingkat 3.Penatnya nak naik tangga.Tahun lepaspun dekat tingkat 3 jugak.Aduh penatnya.Aku punya guru kelas ajar Sains.Tahun ni aku busy.Jarang-jarang dapat update blog ni.UPSR ada 8 bulan lagi atau lebih kurang 240 hari lagi. Mungkin bulan 6 ada Peperiksaan Percubaan UPSR.Berdebarnya.Sekarang ni aku mesti fokus bila cikgu ajar aku masa dalam kelas.Aku harap dapat 5A atau paling rendah 4A 1B.DOAKAN SAYA dapat 5A!!!!!!!!!!!

2 comments:

Abang Long said...

kalau tak faham tanya ...

Nefertari said...

Assalamualaikum

Alhamdulillah..

Selamat kembali ke sekolah. Semoga dapat menempuhi sesi persekolahan kali ini dengan lebih baik dari yang sebelumnya dan seterusnya dapat mencapai cita-cita untuk meraih 5A untuk UPSR yang akan datang.

SELAMAT MAJU JAYA =)

wallahualam