Friday, October 12, 2007

BAD DAY....

Aaaaarrrrrgggghhhhhh....
Bengangnya. Hari ni adalah hari yang paling malang sepanjang hidupku. Macam-macam jadi dekat aku hari ni. Hari ni jugak hari yang paling memenatkan diri aku. Apa yang terjadi pada hari ini? Beginilah kejadiannya.....
1) Waktu berbuka kaki aku tercucuk tulang ikan. Betapa bisanya dan pedihnya kakiku ini.
2) Pukul 8 malam, aku kene buat kuih raya yang paling meyusahkan diri. Sehingga membawa ke pukul 12 malam.
3) Masa nak buat air batu gelas kaca terpecah terkena kaki aku yang sama tercucuk tulang ikan. Hanya Allah yang tahu betapa sakitnya. Lukanya dalamlah jugak.
4) Nak tutup lampu dapur, kene karen. Aduh! Itu lagi sakit. Dua kali plak tu.
Sakitnya hati. Memang malang betul nasib aku hari ni.

1 comment:

Nefertari said...

assalamualaikum wbt.

adik imah, semoga dapat bersabar dengan sedikit dugaan yang menimpa ni ye.

Percayalah, segala luka dan kesakitan itu adalah lumrah kita dalam kehidupan ini dan insyaAllah, kepahitan itu ada manisnya nanti yang akan kita rasa bila kita semakin menginjak dewasa..

Jalani kehidupan seperti biasa ye dik. Semoga beroleh rahmat dan kasih sayangNya sentiasa..