Sunday, October 14, 2007

Hari Raya 13/10/2007

Aku baru balik dari kampung di Melaka. Balik raya kedua sebab esok aku nak balik Kelantan pulak. Aku rasa seronok sangat balik Melaka sebab walaupun tak macam tahun lepas. Duit raya tahun ni sikit sangat. Tak sampai RM20. Entahlah. Tapi yang bestnya, raya tahun ni ramai puji baju raya aku cantik. Hehe...bangganya. Tengoklah sapa yang pilih. Raya tahun ni bestlah jugak bila aku fikirkan yang aku dah lepas UPSR. Apa-apa pon Hari Raya Tahun 2007 tidak akan aku lupakan seperti tahun-tahun sebelumnya. Entah kenapa aku pon tak tau.....

2 comments:

Siti Hajar said...

Tahniah Imah sebab berjaya dapat 5A! Nanti bolehlah masuk sekolah berasrama penuh.

Siti Hajar

ainon mohd said...

Tahniah kepada bakal penulis terkenal, CikPuan Imah bt Ammran.

Moga-moga menjadi pengarang terkenal dan berjasa kepada bangsanya.

Amin.