Wednesday, October 10, 2007

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI

Aku edit blog ni sebab nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI. MAAF ZAHIR DAN BATIN kepada.....
1)Ayah yang sedang bekerja dekat Pelabuhan Klang. Halalkan makan minum Imah selama nie.
2)Emak yang tengah masak ikan siakap stim limau kat dapur. Sorrylah kalau Imah ada buat salah.
3)Along yang tengah bekerja dekat UDA HOLDINGS. Duit raya jangan lupa tau.
4)Angah yang tak tau ada kat mane sekarang. Jangan nak bajet dengan baju kau yang tak cantik
tu.Haha
5)A'am yang tengah bekerja kat Macdonald. Bawakkan aku Fillet o' Fish tau. Jangan sedih tak
dapat balik kampung masa Hari Raya nanti sebab kau kan kerja.Hehe
6)Icah yang tengah tengok cerita Catdog. Smekom, pergi jemur baju lagi 1 bakullah.Hehe
7)Apisz yang sedang 'melawat kawasan'. Kau jangan nak berlagak lah we.
8)Aim yg bersam Icah. Selamat main bunga api.
9)Kawan-kawan sekelas aku yang agak gile. Woi duit raya aku mana?
10) Cikgu-cikgu yang ada kat mana-mana. Selamat Hari Raya saya Ucapkan. Jasamu akan
dikenang.
11)Dan kepada SEMUA PEMBACA BLOG AKU YANG BUDIMAN LAGI BERWAWASAN.hehe.

No comments: