Tuesday, January 15, 2008

Dunia Baru

Argghh...Dah lama x posting. Busy sangat. Tadi pown pukul 5 petang baru balik rumah sebab ada Kokurikulum. Penatnyer. Dahlah banyak masalah masa sekarang ni. Buku tulis hilanglah dan macam-macam lagi. Tapi kalau pasal kelas biasa je. Ada yang boleh buat kawan ada yang tak. Tapi yang unik kat kelas 1 Setia ialah bilangan puteranya yang dah nak pupus. Kesian... Ada 6 orang je lelaki daripada 32. Cikgu-cikgu pulak baik-baik. Walaupun ada 2, 3 orang cikgu yang garang sikit tapi rasanya nanti lama-lama mesti dah biasa punya. Tapi cikgu yang BEST ada 3 orang. Cikgu BI, Sejarah, Geografi. Tapi yang PALING BEST cikgu geografi. Pn. Hasanah. Cikgu yang paling best yang pernah aku kenal. Apa-apa pun aku harap lama-lama nanti aku akan biasa ngan dunia baru ni. Harap-haraplah.......

1 comment:

sabiah said...

salam adik imah...mcm xcaya je adik ade blog sendiri.dah 3 taun pulak tu.akak ni pun baru je berjinak2 nk tulis blog.akak dpt tau blog adik dr abg long.
neway...salam perkenalan n selamat menghadapi dunia persekolahan yg baru...respect la