Wednesday, April 9, 2008

Hidupku Kini

Macam biasa, pukul 7 pagi pegi sekolah, 1.15 balik sekolah. Kalau ada kokurikulum balik rumah dulu, pastu datang sekolah balik. Kalau hari Rabu plak balik pukul 2 sebab ada kelas komputer. Kawan-kawan sekelas semakin ok. Tapi ada sorang budak lelaki yang sangat menyakitkan hati aku dan ada sorang kawan yang sangat baik yang pernah aku jumpa. Kitorang rapat sangat. Aku seronok kawan ngan dia. Sporting, cool. Tapi identitinya perlu dirahsiakan. Hahahaha. Aku semakin dapat tangkap pelajaran yang cikgu ajar. Memanglah dah dekat tengah tahun dah. Ujian Setara 1 dah lepas. 13 Mei ni plak Periksa Pertengahan Tahun. Ujian Setara 1, resultnye so far so good. Aku harap aku boleh teruskan kejayaan yang aku dapat dalam ujian setara 1. Hidupku kini semakin seronok.......

No comments: