Thursday, May 8, 2008

Kisah Hidupku....

Aku kini dah boleh dikatakan bahagia setakat ni walaupun macam-macam yang berlaku ke atas aku. Masalah, pengalaman dan macam-macam lagi. Masalah kawan-kawanku, masalah kerja sekolah yang beralambak-lambak, masalah exam dah dekat serta macam-macam masalah lagi. Tapi, Insya-Allah aku akan hadapinya dengan tabah. Dah setengah tahun aku masuk sekolah menengah ni, aku jumpa macam-macam benda baru. Kawan baru? Ada. 2 orang je, kawan baru aku yang paling aku sayang. Kawan baru yang betul-betul kawan. Tapi sorang tu dah masuk asrama penuh!!! Aku sedih sangat. Harap-harap yang sorang ni takkan ke mana. Huhuhuhu. Dan ada beberapa orang yang tak boleh dibuat kawan. Exam mid-term ni dah dekat. Aku takut juga. Banyak pesaing. Semuanya sengit-sengit belaka. Tapi aku akan berusaha. Chaiyok2.....

No comments: