Friday, May 16, 2008

Selamat Hari Guru!!

CIKGU, TERIMA KASIH KERANA TELAH MENDIDIK SAYA SEHINGGA SAYA BERJAYA.
CIKGU, SELAMAT HARI GURU SAYA UCAPKAN DAN SEMOGA BERBAHAGIA SELALU......
HAPPY TEACHER'S DAY!!!!

Ucapan ini ditujukan khas kepada semua cikgu-cikgu yang mengajar aku selama aku sekolah. Tak kiralah tadika, sekolah rendah, mahupun sekolah menengah....

Mereka(yang aku ingat jelah) ialah:

1. Cikgu Nasation (seorang penyanyi nasyid sambilan)
2. Cikgu Siti Kadariah (guru besar tadika dulu)
3. Teacher Muhaini (guru Kelas 1 Anggerik 2002)
4. Cikgu Azimah (pernah mengajar aku, tapi tak ingat dia ajar apa)
5. Cikgu Intan (merangkap cikgu dan mak kawan baik aku)
6. Cikgu Suhaila (guru Kelas 2 Anggerik 2003)
7. Cikgu Wan Nor Rani (guru Kelas 3 Anggerik sampai tengah tahun saja)
8. Teacher Hasnida (guru yang mengganti posisi Cikgu Wan)
9. Cikgu Salasiah (cikgu yang rock!)
10. Cikgu Mustaqiem (my favourite teacher!!! You're da boom!! Guru Kelas 4 Anggerik 2005)
11. Teacher Uma (teacher English yang paling menggerunkan. Hehehehe)
12. Cikgu Rahmah (guru Kelas 5 Anggerik 2006)
13. Teacher Salmiyah (teacher English)
14. Cikgu Noridda (cikgu Sains yang paling ditakuti. Hehehe)
15. Cikgu Zubaidah (GPK HEM a.k.a cikgu PJ aku)
16. Cikgu Rosidah (guru Kelas 6 Kenanga yang cute)
17. Cikgu Aida (cikgu math yang sporting)
18. Cikgu Zaimah (cikgu BM yang meriah)
19. Cikgu Yazid (cikgu yang first tahu pasal blog aku)
20. Cikgu Yousni (cikgu Muzik yang sangat lama berkhidmat)
21. Sir Solehan (cikgu BI yang cool)
22. Cikgu Mashitah (cikgu PJ yang paling digeruni dan ditkuti)
23. Ustazah Azizah (cikgu yang paling cool di alam maya ni!!)
24. Cikgu Khazimah (guru Kelas 1 Setia 2008 a.k.a cikgu sains yang yang paling ditakuti)
25. Cikgu Suria Aida (cikgu BM)
26. Teacher Mazlin (my favourite Teacher!!! You're da bomb)
27. Cikgu Zulani (cikgu math yang paling best!!)
28. Cikgu Hasanah (my favourite teacher!! sporting gile!! You're da bomb!!)
29. Cikgu Nor Rafidah (cikgu Sejarah)
30. Ustazah Zuriah (Ustazah yang paling cool)
31. Cikgu Suriani (cikgu KH yang suka mengusik)
32. Cikgu Siti Nor Asyikin ( cikgu PJ)
33. Cikgu Norlila (cikgu Sivik)
34. Cikgu Azizan (cikgu ICT yang best!!)
35. Semua cikgu yang telah mengajar aku tapi aku lupa namanye (so soriiii)


SELAMAT HARI GURU!!!!

No comments: