Tuesday, June 17, 2008

Result Exam yang Separuh...

Hari ni dah cukuplah aku dapat tahu markah semua kertas mid-term exam yang lalu. Aku sungguh gementar nak tahu taraf kebijaksanaan aku. Adakah aku sangat bijak dan mendapat no. 1? Tak. Adakah aku ada dalam top 10? Mungkin. Adakah aku akan terkeluar daripada list top 10? Tidak!!! Aku tak mahu terkeluar dari list top 10. Harap sangat tak. Harap yang sangat. Tapi kalau nak dianggar-anggar, aku dapat yang ke....... Ntahlah. Tak dapat nak dianggarkan. Apa yang pasti, aku mesti ada dalam senarai top 10. MESTI!!! Kalau aku terkeluar daripada list, aku akan kecewa. Kecewa yang sangat. Harap-harap taklah. Apa-apa pun, aku akan terus berdoa agar aku dapat yang terbaik dalam exam kali ni. Semoga doa aku dimakbulkan oleh-Nya. Amiiiinnn.......

No comments: