Monday, June 9, 2008

Trip to Terengganu 6,7 & 8 June 2008

Semalam aku baru balik dari Terengganu. Ada kenduri kawin Along kat sana. Letih?? Memang sangat letih. Sampai rumah pukul 1 Pagi. Tapi aku seronok. Dapat banyak pengalaman. Pergi Pantai Penarik makan sotong(make kenye),beli keropok, dan macam-macam lagi. Tapi yang paling aku tak boleh lupa pengalaman pertama masuk kandang kambing. Kandang kambing atuk saudara aku punya. Baunya sangat tak menyenangkan. Tapi aku tahan je. Hehehehe. Sepanjang aku ada kat Terengganu ni, macam biasalah. Gambar memenuhi kamera Nikon milik ayahku. Wahahaha. Ni yang aku nak kongsi gambar ni. Lihat dan KOMEN. Thanx.


Me & Along
Muka kenyang. Wahahaha
Di tepi Pantai Penarik
Berlari bertaburan. Wahahaha.
Sotong kering??
Keropok lekor Marang 404.
Merenung masa depan

Teh tarik ini sedap...
Ikan kering atau ikan masin??
We want to FLY!!

Smile!!
Aku buat muka kenyang lagi....
Me & kanmbing??

5 comments:

Anonymous said...

hi kak imah..
assalammualaikum..
waa.. bestnyer dapat gi terengganu...
mmm... nice blog.. lar you make me jeleous.... mm keyh lar da malam ni nak kul 10... semoga berjaya dalam peperiksaan..... doakan sayer berjaya jugak eh kak imah.. thanx...

[yang jeleous]
funky girl


p/s:cantik gambar k imah ngan along tur.. kirim salam kat along yer... bye assalammmualaikum..

nurul hidayah roslan said...

Salam kak imah,


LAwa lah gambar akkk!!!....huhuhhh...akk pandai posing!!!:):)


P/S: tahniak kerana bertuah manang bantal PINK!!

along... said...

hai.. cantik je pengantin sebelah ko tu imah... huhuhu

Anonymous said...

MasyaAllah! Tembamnya ko sekarang Mah!

imah ammran said...

spelah gerangan anonymous yang mengatakan aku tembam ni???