Saturday, July 26, 2008

Good News

Hari ni aku dapat berita gembira. Gembira sangat. Paper KH and Math dah ada dalam genggaman. Aku kagum betul dengan Teacher Zulaini. Sekejap betul beliau tanda paper tu. Semalam baru jawab, hari ni dah dapat dah. Kalau paper KH tadi, aku dan kawan-kawan yang tanda sama-sama. Bincang pastu tanda. Result? Kalau KH, aku happy sangat-sangat sebab I'm the highest! Yey! Alhamdulillah. Tapi takdelah highest mana. Markah sama macam Mid-Term Exam hari tu. Markah Math pula memang menggembirakan aku. Aku betul-betul takut tadi. Semua dah dapat paper, aku belum lagi. Berdebar-debar sangat. Rupa-rupanya kertas aku adalah yang terakhir sekali. Alhamdulillah aku dapat A and the highest too! Aku dan 3 orang lagi kawan aku yang dapat markah sama dan secara kebetulan, kesemua ini duduk bersebelahan antara satu sama lain. Dah nampak macam meniru. Tapi tak okeyh! Kecuali soalan last subjective. Hehehehhee... Apa-apa pun, dua debaran dah berakhir. Tinggal lagi 8 debaran je. Hope boleh dapat straight A's.
Esok sekolah ganti. Malasnya nak pergi. Tapi disebabkan esok nak belajar chapter baru Math, dapat paper BI, dan mungkin akan dapat paper Sejarah, aku tabahkan hati nak pergi juga.
LASTLY : Aku sangat-sangat berdebar...

No comments: