Sunday, July 20, 2008

Akhirnya..

Dah lama aku asyik pakai layout pyzam je. Jadi, hari ini aku telah menukar semula layout aku yang sebelum ini nampak sangat simple.Akhirnya aku dapat juga menukar template blog aku. Yey!!! Lama sungguh aku mereka semula templatenya. Mungkin bagi mereka yang lain, template ini nampak biasa-biasa saja. Tapi bagi aku, blog ini cukup cantik. Aku menghargai usaha sendiri tau. Penat sungguh aku mencantikkan blog yang tak berapa cantik ini.
Akhirnya, aku dapat mengikut peredaran masa. Bak kata iklan Berita Harian "Zaman dah berubah, dunia dah maju". Wahahahahaha. Tapi dah lama orang lain pakai blogskin aku baru nak tukar. Hehehe. Majulah sangat tu. Kepada semua, apa pendapat anda tentang blog saya yang berwajah baru ini? Sila tinggalkan komen anda di tagboard. Terima Kasih.

No comments: