Wednesday, July 30, 2008

Aku dan Blog

Kenapa? Kenapa? Dan Kenapa? Kenapa aku mesti buka blog ni setiap hari? Kenapa aku rasa macam tak senang kalau tak buka blog ni sehari? Adakah aku ketagih dengan Internet and Blog? I am an Internet and Blog Addict?!! Tidak! Hari-hari aku buka. Hari-hari aku post entri baru. Macam dah tak ada kerja lain yang aku nak buat. Sebenarnya ada banyak lagi kerja rumah yang aku kena buat. Tapi homework dah siap okeyh! Mak pun dah bising dengan sikap aku yang Internet and Blog addicted ni. Apa patut aku buat? Teruskan sikap ni dan cuba buat tak tau, ataupun kena hadkan penggunaan Internet dari setiap hari 1 atau 2 kali menjadi 2 hari sekali? Kepada pengunjung semua, apa pandangan anda? Tinggalkan pendapat anda itu di shoutbox. Thanx.

Hari ni aku dapat kertas GEO. Sepatutnya dapat kertas Science sekali. Tapi cikgu tak datang pula. Aku dah exited gila nak tengok markah Science. GEO tak berapa sangat sebab aku tau aku failed sikit bab-bab GEO ni. Tapi tadi kertas GEO aku yang ke-3 highest berdasarkan yang 70%. Tapi yang menyukarkan sikit pengiraan markah keseluruhan ialah KGT. 30% daripada KGT. Nasib baik setelah ditafsir-tafsir, aku tetap dapat A. Alhamdulillah. Aku ada 2 kertas lagi untuk melengkapkan set Ujian Setara 2 ni. BM dan Science. Minta-minta esok semuanya bakal COMPLETE!

Hari ni mak n ayah dapat jemputan. Jemputan? Ke mana agaknya ye? Jemputan ke kenduri kahwin ke? Kalau kenduri kahwin, siapa pula yang kahwin ni? Hmmmm.... Sebenarnya dapat jemputan dari sekolah untuk menghadiri Majlis Anugerah Cemerlang 2008 di atas kejayaan aku dalam Peperiksaan Pertengahan Tahun ni. Alhamdulillah. Akhirnya aku dapat membanggakan mak n ayah aku dengan Anugerah Cemerlang ni. Tapi ini baru yang pertengahan tahun. Aku akan buktikan aku akan lebih berjaya dalam Peperiksaan Akhir Tahun pula. Chaiyok-chaiyok! Kepada Along, janji jangan dilupakan ye? Hehehehe. Belum tentu dapat no 1 lagi dah nak tuntut hadiah. Ngeee~

LASTLY: I am internet addict! Esok nak dapat lagi 2 kertas. Akhir tahun ni, aku akan buat yang TERBAIK!

No comments: