Tuesday, July 29, 2008

Aku dan Layout Baru

Hari ini, adalah hari Isnin, 28 Julai 2008. Sekali lagi aku membazir masa dengan mengedit blog kesayangan ku ini. Buang masa ke? Hmmmm. Apa-apa jelah. Yang pastinya, aku happy, blog ini sudah chantek. Chantek ke? Apa pendapat anda? Chantek ke layout ni? Tinggalkan komen di shoutbox ye. :D

Hari ni tak ada apa-apa yang special pun pasal hidup ini. Semua berjalan seperti biasa. Ada kaki ke dia nak bejalan? Entahlah. Hmmmm.... Mungkin ada satu. Harini aku dapat kertas PI. Resultnya? A masih kekal. Alhamdulillah. Sekarang, tinggal 3 kertas yang belum dapat lagi. Esok mungkin akan dapat 2 dan hari Rabu pula akan dapat 1. Selepas itu, sudah lengkap! Yey! Harap laagi 3 tu pun A juga. Amiiinnnn....

LASTLY: Aku berpuas hati dengan layout baru ini, dan berpuas hati dengan result exam aku setakat ni.

No comments: