Wednesday, July 23, 2008

Exam, Exam, dan Exam

Dah 2 hari exam berlangsung dan selama dua hari ni lah aku separa "gila". Semalam exam biasa je. Tapi hari ni, sangat tension. Espeacially Geografi and English. Tapi hari ni juga aku bersyukur sangat-sangat. Buat pertama kali dalam hidup, aku rasa Science senang. Tau tak kenapa? Kisahnya begini,Semalam, tiba-tiba aku tergerak hati nak jawab soalan dalam buku latihan yang cikgu bagi dan yang membuatkan aku sangat gembira dan bersyukur ialah kerana semua latihan yang aku buat tu, masuk dalam exam. SEBIJIK. Diulangi SEBIJIK. Nasib aku sungguh baik. Alhamdulillah...Esok ada exam Pendidikan Seni Visual(PSV), Mathematics(MT), and Sejarah(SJ). So, wish me luck okeyh. Terutama sekali Math and Sejarah ye. PSV tu, abaikan je. Hehehehe. Walau apa-apapun, aku harap; AKU DAPAT STRAIGHT "A's". Doakan kejayaanku!(Ayat tak boleh blah).

No comments: