Thursday, July 17, 2008

Gentar?!

Aku tension weyh!!! Ketensionan melanda!!! Ujian Setara 2 dah dekat, aku still tak study lagi. Itu biasa tapi sekarang baru aku sedar MEMANG tak sepatutnya dibiasakan. Tak patut betul! Aku memang macam ni setiap kali ujian. Tapi aku rasa, Ujian Setara 2 ni, aku rasa macam akan susah sangat je. Terutama sekali Matematik dan Sains. Selalunya aku tak gentar dengan ujian Math (Sains memanglah aku gentar. Tak payah cerita, entri sebelum ni, banyak cerita pasal aku yang lembap bab sains-sains ni), tapi ujian kali ini, aku sangat-sangat gentar dengan ujian Math. Tidak, ini bahaya! Tajuk yang akan masuk dalam ujian kali ini merupakan tajuk yang paling MEMENINGKAN kepala otak aku. Percentages, Integers, Algebraic Expression!!! Aku benci kalian!!! Memeningkan kepala otak je. Tapi, aku harap dapat jawab soalannya walaupun aku benci mereka. Ya Allah, permudahkanlah hamba-Mu ini untuk menjawab segala sekalian semua soalan Ujian Setara 2 ini tidak kiralah subjek apa. Amiiiiinnnn.........

No comments: