Thursday, July 10, 2008

Kepenatan

Aku kepenatan hari ini. Bermula dengan waktu Pendidikan Jasmani. Berlari untuk ujian BLEEP. Aku tak tahu apa maksud BLEEP tu, tapi yang pasti ujian ini adalah untuk menguji daya tahan kardiovaskular. Masa tu, dah separuh mati aku berlari. Kepenatan aku bersambung semula dengan waktu agama, berjalan mencri ustazah ke sana dan ke mari. Tapi yang dua tu, taklah sepenat dan seletih bermain Petanq ataupun tak silap aku lebih dikenali sebagai "boling padang". Dahlah waktu tu panas, lama pula tu. Letihnya tak terkata. Tapi nasib baik keletihan aku berbaloi. Group aku menang dua kali tu. Wahahaha. Berbaloi betul. Tapi perjumpaan itu adalah perjumpaan Petanq yang terakhir. Sedih... Agaknya itulah kali terakhir untuk tahun ini aku pegang bola Petanq tu. Nanti aku mesti akan rindu pada bola Petanq yang berwarna silver dan "karat" tu. Hehehe. Over pula. (^_^)

No comments: