Tuesday, July 22, 2008

Ujian Setara 2

Esok dah mula Ujian Setara 2. Esok ada paper Bahasa Melayu(BM), Pendidikan Islam(PI), n Kemahiran Hidup(KH). So,Wish me luck, okeyh...

Hmmm...Nak membebel pasal apa lagi ye??? Sebenarnya, aku dah tak ada benda lagi nak diceritakan. Tapi disebabkan tangan yang gatal asyik nak menaip dan memasukkan entri baru, melalutlah aku. Daripada aku terus melalut macam ni, baik aku tolong mak aku buat karipap. Lebih afdhal. Boleh aku tolong makan dan menghabiskannya sekali. Wahahaha... Oklah semua, sampai di sini sahaja entri yang melalut ini. Bila dah dapat idea, aku janji takkan buat entri yang melalut ini lagi. JANJI!!

UPDATED !!!


Resultnya sangat lambat dapat. Tapi aku puas hati gila! Dapat first place beb! Unbelieveble! Alhamdulillah! Aku harap ini akan kekal sampai akhir tahun ini! Doakan aku... Sekarang apa yang aku perlu ialah ; usaha, restu mak ayah, doa korang semua, tawakkal kepada-Nya. Aku akan cuba! YEAH!!!

No comments: