Tuesday, August 19, 2008

Aku dan Tag yang Pertama?

Hari ni aku nak selesaikan tag pertama dari Sara (click-click). Tag ni adalah tag pertama dalam sejarah blog ini. Memang sebelum ni aku memang tak pernah di'tag'. Tiba-tiba je, Sara beritahu bahawasanya, dia telah menge'tag' aku. Jadi, sebagai tag yang pertama, aku akan siapkan dengan bersungguh-sungguh. Chaiyok-chaiyok!!


1. The rules of the game get posted at the beginning.
2. Each player answers the questions about themselves.
3. At the end of the post the player then tags 5 people and posts their names, then goes to their blogs and leaves a comment, letting them know they got tagged and to ask them to play and read your blog.


Starting time 6:50 p.m.
Name Hafizahtul Naimah
Sisters 2
Brothers 4
Shoe size Kakiku kaki anak gajah. 8.
Height Hmmm..Sedang-sedang sahaja. Dalam 135 cm.
Where do you live Taman Sri Serdang always in my heart.
Favourite drinks Mango juice sangat sedap!
Favourite breakfast Aku tidak sarapanlah....
Have you ever been on a plane 2 kali. Pergi dan balik. Ngee~
Swam in the ocean Yang ini sampai dah tak terlarat lagi nak buat. Kampung depan laut..
Fallen asleep in school Ini rasa macam pernah. Hehehe.
Broken someone's heart Rasanya dah banyak kali. Jadi kepada orang yang di broken heart's tu, saya minta maaf banyak-banyak.
Sat by the phone all night waiting for someone to call Never ever!
Saved e-mails Banyak kali sudah.
What is your room like It is belang-belang.
What's right beside you Wall
What is the last thing you ate Nasi ayam air tangan Puan Emak. Ngee~
Ever had chicken pox Yup. Tak ingat bila.
Sore throat Hmmm...
Stitches Hmmm...
Broken nose Nope
Do you believe in love at first sight Yes!!!
Like picnics Suka dengan sangat.
Who was the last person you danced with
Nope.
Last made you smile Encik Suhaimi Zaman, the counselor and my lovely FRIENDS!
You last yelled at Miss Amirah yang membuatkan aku terkejut
Talk to someone you like No. DIA sombong hari ni. =(
Kissed anyone Of course.
Get sick Of course.
Talked to an ex I doesn't have any ex okieyh.
Miss someone Yup. DIA dan ramai lagi.
Best feeling in the world What I want, I get.
Do you sleep with stuffed animals PATRICK!
Who do you really hate Gedix, hipokrit, and anybody who hates me.
What time is it now 7:06

Orang yang di'tag'

1) Syuhada
2) Asma
3) Meluve
4) Alia Farhah kalau dia tengok blog aku lah...
5) Sesiapa sahaja yang sudi lagi ikhlas nak jawab tag ini.

LASTLY : Tag ini sungguh meletihkan. Aku kan pemalas. Ngeee~


No comments: