Friday, August 22, 2008

My Awards

Sekarang ni ialah musim award blog. Aku pun boleh dapat award dengan blog yang tak seberapa ini? Pelik bin Ajaib betullah. Tapi, terima kasihlah kepada yang sudi-mudi memberi award kepada saya. Inilah award-awardnya:

Award ni anjuran Alya dan diberi oleh Syud dan juga Balqis

Award ni pula anjuran Derine yang juga diberi oleh Syud.

Award yang ini datangnya dari Sara.


Award ini diberi oleh Syud lagi lagi.

Macam yang anda semua tahu, saya mesti anugerahkan award ni kepada orang lain kan? Tidak! Part ni yang aku tak berapa suka ni. Tak taulah nak bagi kat siapa. Nanti takut ada yang kecil hati. Tapi kenalah bagi juga. Jadi orang yang menerima kesemua award ni sekali gus ialah:

1) Syud
2) Sara
3) Balqis
4) Meluve
5) Kak Fifah
6) Hanis
7) Kak Iesya
8) Asma
9) Nabilah @ Fancy
10) Along

Dengan slumbernya aku bagi ke 10 orang terus. Ngeh ngeh ngeh. Biarlah. Amiklah korang semua. Khas untuk anda yang:

1) Mempunyai blog yang lawa lagi ayu.
2) Mempunyai blog yamg memikat hati.
3) Baik dengan tuan punya blog ini!
4) Semua di atas. (dah tak ada alasan lagi sebenarnya)

LASTLY : Aku sangat menghargai award ni. Thanx semua. Aku CHENTA award ni!

p/s : Saya sungguh malas untuk membuat entri yang berbanyak-banyak kali untuk cerita pasal award ini. So, every award in one entri ye. Hehehe. Imah memang pemalas.

No comments: