Tuesday, August 19, 2008

Khursus Kepimpinan 2008

Aku rasa aku adalah manusia yang tak pernah miss khursus kepimpinan. Dah 4 tahun berturut-turut aku pergi khursus kepimpinan. Dari darjah 4 sampailah sekarang. 3 tahun dulu, aku pergi sebagai seorang pengawas sekolah. Tapi tahun ini ada lain sikit. Aku pergi sebagai seorang pengawas PRS dan bukan pengawas sekolah. Dalam 4 kali aku pergi, tahun ni yang paling best aku rasa. Sehari je. Kalau yang 3 kali sebelum mesti akan tidur di tempat kejadian. Apa-apa pun, khursus kali ini memang best gillle (bak kata Encik Suhaimi). Ada gambar ni. Tengok-tengok.

Ini fail saya!

Weyh, senyum-senyum.

Ini adalah group terawal yang berjaya membentuk piramid ini! Aku sungguh excited!

One more time! Senyum-senyum.

Ya! Itu yang kita mahu! Makan time!

LASTLY : Aku sangat CHENTA pada khursus kepimpinan!


No comments: