Monday, August 25, 2008

Sekolah Sudah

Wah! Sudah start sekolah semula. Dah seminggu cuti. Sekejap je, cuti dah habis dah. Sepanjang cuti ni, aku memang tak pandang sangat buku. Kerja sekolah siap pun tak lengkap. Pagi tadi bingit kelas sebab ramai yang tak berapa nak siapkan kerja. Ada yang lagi 'hebat', langsung tak siap. Bagus betul. Hehehe.

Cuti sekolah ni, hari Ahad baru aku siapkan segala-galanya. Sebab tu, semalam tak ada entri. Sibuk sangat-sangat. Kerja sekolah nak lengkapkan, baju sekolah nak gosok, dan macam-macam lagilah. Tapi tak sehebat kelupaan aku untuk membasuh kasut. Langsung tak ingat. Comot gila kasut aku. Hahaha. Pemalas dan pelupa. Inilah contohnya. Hehehehe... Tapi aku basuh juga. Nasib baik sempat kering. Bersih, putih lagi murni tau. Ngeh ngeh ngeh.

Tapi, semua dah siap dah. Kerja sekolah hari ni pun dah siap juga. Nasib baik tak banyak kerja sekolah hari ni. Cikgu pun, semua baik-baik belaka. Dalam kelas tak ada yang bad mood and marah-marah. Semua ceria saja. Terutama aku. Hahahaha. Hidup mesti ceria. ;DD

LASTLY : Aku sangat chenta cuti sekolah dan secara automatik, sewaktu cuti sekolah aku akan kena penyakit lupa dan malas. Wahahaha. ;PP

No comments: