Tuesday, September 16, 2008

Aku Dapat!


Best sangat ke handphone atas ni? Murah pula tu. Peduli apa aku. Best ke tak, murah ke mahal, aku dah dapat jadikannya hak milik kekal aku. (macam tajuk lagu pula)

Yeah! Yeah! Yeah! Aku dapat juga akhirnya salah satu wanted list aku. Yuhu! Yuhu! Yuhu! Suka suka suka! (terlebih sudah).

NOKIA 2600C!!! Aku dah dapat kau!!!

Handphone yang biasa-biasa sahaja. Murah juga. Aku suka design dia yang simple je. Chomel pula tu. Aku punya warna peach-peach sikit (Aku memang suka warna peach). Dengan duit yang aku kumpul sendiri aku beli ni. Aku pasti sangat amat sayang dengan handphone ini. Aku akan jaga betul-betul ni. Heeeee~

LASTLY : Aku sudah dapat! Aku sudah dapat! Yeah! Yeah! Heeee~

p/s : Handphone ni sama dengan dia! (my shayunk) Suratan atau kebetulan? (sebenarnya niat dalam hati memang nak sama) =PP

No comments: