Friday, September 5, 2008

Edit Sini, Edit Sana

Wah, wah, wah. Pagi-pagi buta aku buat entri. Sementara tunggu azan Subuh (Dah azan dah pun). Daripada aku baring (tidur balik sebenarnya) atas katil baik aku post new entri. Entri yang hendak menceritakan kegilaan yang menimpa diri aku sejak jumpa benda itu.

Sebenarnya dah lama aku jumpa benda itu. Dulu-dulu aku malas nak guna. Sebab asal aku buat je, komputer jadi slow. Asal aku buat je, komputer jadi slow. Asal komputer jadi slow je, aku buat. Pusing-pusing situ juga. Hehehehehe.

Apa yang aku gila sangat ni? Hmmm. Sebenarnya aku telah kena penyakit gila edit gambar. Dah banyak gambar aku edit. AKu paling suka dengan semua gambar di bawah ni. Nak tengok tak gambar-gambar tu semua? Ini dia;

Mengintai langit. Weeee~

Ini meriam aku! Wahahaha (gelak gaya orang jahat dalam tv)

Cintailah alam sekitar kita!

Girang sungguh! ;DD

Cak!

Rendah itu comel. ;P Betul tak? Hehehe.

THANX TO picnik! (click here)

LASTLY : Aku sudah gila edit! Edit sini, edit sana, habis semua aku edit. Heee~

p/s : Kebanyakan gambar dari zaman dulu. Masa umur aku bawah 12 tahun. Sebab nak ingatkan sikit, aku dah tinggi tau. Hahahaha. Tak adalah tinggi mana. Kecoh je lebih. ;P Hehehe.

No comments: