Thursday, September 11, 2008

Mereka Bebas

Wah! Akhirnya berjaya juga adik-adik kita menyelesaikan peperiksaan UPSR. Tahniah semua kerana berjaya mengharungi semua soalan. Aku pasti ramai yang akan kata UPSR agak senang daripada trialnya. Trial memang susah. Memang lumrahnya macam itu.

So, kepada semua yang baru lepas UPSR itu, aku nak ucapkan SEMOGA BERJAYA dapat result yang terbaik and enjoy your life. Exam dah habis yeh! Tapi ingat-ingat juga peperiksaan yang lain-lain ye. Apa-apa pun, GOOD LUCK sekali lagi.

Aku cakap-cakap pasal exam ni, aku pun tengah ujian ni. Ujian Bulan September. Banyak kertas yang dah lepas. Tapi ada juga kertas yang kena ulang sebab cikgu tak puas hati dengan result kitorang. Jawab jelah soalan ulang tu. Tinggal 3 kertas je lagi yang belum. Moga-moga result aku still macam dulu atau semakin menaik. Jangan turun sudah. Heeee~

LASTLY : Kepada semua yang ada exam ni, GOOD LUCK!

p/s : Telah kutukar templates blog ini sekali lagi (atas nasihat Syud). Ok tak? Cakap kat shoutbox. Thanx. =)

No comments: