Monday, September 29, 2008

Sangat Ketinggalan

Wahwahwah...

Aku dah tak sabar nak balik kampung ni. Seronok seronok!

:bofu_48:

Walaupun balik raya 3 hari je, aku tetap seronok. Tapi kalau tak muncul seseorang di raya tahun ni, aku pasti double triple extra seronok. Huh! Sabo jelah!

:bofu_14:

Lepas raya, nak pusing satu Malaysia. Dengar macam seronok, tapi hakikatnya selepas muncul seseorang yang tak diundang, segala keseronokan musnah begitu sahaja. Bengang bengang!

:bofu_06:

Apa-apa pun, aku tetap akan cuba enjoy raya tahun ni. CUBA!


:bofu_18:

Habis sudah cerita hari raya yang bakal tiba lagi 2 hari ni. Tak sabar rasanya. Hohohoho~

:minimo_12:

Eyt-eyt korang! Perasan tak sesuatu yang lain pasal post kali ni? Perasan tak?

:pandaGeli_13:

Nak kecoh-kecoh ni. Akhirnya ada juga 1 entri yang ada emoticons. Hahahaha. Kecohnye minah ni. Dia sedar tak, orang lain dah berzaman guna emoticons ni. Dia yang sangat-sangat ketinggalan. Hoohohohohho~

:bofu_36:

Apa-apa pun, entri ini diupdate dengan laptop kakak saya. Dia yang bersungguh-sungguh mendownloadkan emoticons ni di laptop die. Saya pun nak cuba! Heeeee~

:pandaGeli_11:

Tapi, ini betul-betul sangat ketinggalan. Hekhekhek.

LASTLY : Raya tahun ni, aku akan cuba happy n aku sangat ketinggalan nun jauh di belakang daripada anda semua. Ngeeeee~

:pandaGeli_02:

No comments: