Friday, September 12, 2008

Sekolah Best

Hari ni kat sekolah best gila. Macam-macam benda yang berlaku. Kelakar betul hari ni. Dengan kawan-kawan sekelas yang gila tapi besh! Sayang mereka! Yeh!

Waktu first, waktu BM. Sangat seronok mereka menggelakkan seseorang ni yang gayanya macam nak terbang. Heeeee~ Ada yang gelak-gelak macam nak pecah jerawat. Hakhakhak. (korang faham-faham jelah siapa)

Waktu kedua, waktu Agama. Satu lagi benda kelakar yang berlaku dalam kelas tu, bila mana seorang budak lelaki dalam kelas tu, dijumpai beruban. Hahahahaha. Lepas tu, habis kena 'bahan'. Kesian pula dekat dia. Tapi, asyik dia je yang gelakkan orang, sekali sekala orang gelakkan dia pula.

Waktu rehat aku memang sangat tak ada kerja. Waktu rehat biasa-biasa saje. Tapi kelas tu, walaupun biasa tetap bising. Heeee~ Itulah 1 Setia! Yey!

Waktu lepas rehat, waktu KH. Group aku tak pergi bengkel. Cikgu tak berapa sihat. Kesian cikgu. Kitorang duduk dalam library. Sambil buat kerja yang cikgu bagi, ada yang buat kerja lain. Aku ada kerja special yang aku buat. Nak tahu? Tunggu jap. Heeeee~

Waktu last, waktu Math. Waktu Math yang biasa-biasa saje. Cikgu nak tengok kiub dan kuboid yang cikgu suruh buat. Ada yang baru siap 2 minit lepas, ada yang dah siap kemek-remek, ada yang cantik-cantik, dan yang paling tak boleh bla ialah yang tertinggal kat ofice ayah. Alasan yang sangat tak logik. Sengal betul budak tu. Hohohoho~

Sekolah hari ini sangat seronok! Yeh! Best best best!

LASTLY : 1 Setia best forever! Yeh!

No comments: