Friday, September 19, 2008

Tag lagi?

Wahwahwah. Aku dapat tag lah. Malas nak jawab, tapi jawab jelah. Heeeeee~ Tag dari PuanAlong yang nun jauh di Terengganu. (tekan-tekan) untuk usha-usha blognya.

1: 3 random person u love (in no particular order)
#Family forever
#Friend forever
#Hmmmm~

2: 12 movies u like (in no particular order)
Kurangkan sikitlah. Banyak sangat ouh.
#Echanted
#Otai
#KungFu Panda
#Dunia Baru The Movie
#Dah tak dapat fikir lagi~

3: 11 band/artis
#Hujan
#Meet Uncle Hussein
#Bunkface
#Indigo
#Letto
#Jason Mraz
#Elyana
#Plain White T's
#Coco
#The Fabulous Cat
#Yang ini classic sikit-P. Ramlee... Hahahaha

4: 10 things about u physically n personality wise
#Sangat-sangat talkative (lebih-lebih lagi pada orang yang dah lama aku kenal)
#Kadang-kadang gelak tak boleh cover
#Orang kata aku gille-gille sikit
#Sangat ketagih dengan novel remaja (especially PTS ONE's novels)
#Friendly yang boleh tahanlah
#Music is my life
#Internet pun sama. Hohohoh~
#Kadang-kadang mabuk MySpace
#Suka lepak dengan kawan-kawan aku yang gille. Sayang mereka!
#Hapy go lucky. Hidup mesti ceria! Yeah!

5: 9 song for your wedding
#Malas nak fikir. Jauh lagi woo.

6: 8 fav food/drinks
#Laksam masakan mak
#Laksa masakan mak
#Asam pedas ikan pari masakan mak
#Mee Goreng basah masakan mak
#Watermelon jus sangat sedap!
#SirapOren
#Teh o' ais
#Semua air yang sedap, halal, boleh menghilangkan dahaga, dan berais. Wohooo~

7: 7 things u alwayz wear
#T-shirt
#Seluar trek yang koyak poket. Hahaha. Dalam proses nak jahit
#Selipar ticket yang licin
#Tudung le
#Baju sukan sekolah. Hahaha
#Uniform sekolah
#Kasut sekolah sebab aku masih sekolah!

8: 6 pet peeves
#Kucing yang comel
#Rabbit cute
#Dah tak dapat fikir lagi

9: 5 things u touch everyday
#Plug komputer
#PC
#Keyboard
#Mouse
#Phone
Gila teknologi. Hahahaha

10: 4 shows u watch??
#Spongebob Squarepants
#Bong
#Upin dan Ipin. Mereka cute!
#Ustaz Zamri bercerita (ustaz tu best ouh)
Macam budak-budak je aku ni. Hahaahhaha. Suka hati lah

11: 3 celebrities
#Hujan
#Meet Uncle Hussein
#Tadi dah tanya, tanya lagi. Malas aku nak jawab le. Hohohohoho~

12: 2 current wishes
#Mendapat kebaikan di dunia dan di akhirat.
#Sentiasa berjaya dalam hidup
Kenapa dia tanya 2 je. Kalau banyak kan bagus. Hahaha

13: 1 person u could spend the rest of ur life with
#Hmmmmmmmm...

14: 3 person u want to answer those tag
#Cik Melurve
#Cik Sara
#Cik AlyaTheWonder

Haaaaa. Selesailah sudah. Anda yang ada dalam senarai tu, jawab jangan tak jawab. Heeeee~

LASTLY : Tag buat aku penin lagi. Hooooooo~

No comments: