Monday, October 20, 2008

Hadoyaiy!

Urgh... Along oi, tag lagi ka? Sudah habis kerja ka? Hadoyaiy! Nasib baik perasan kat blogmu. Walaupun namaku salah eja sebegitu rupa. (picit-picit)

1. Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu?
> Family
> Kawan-kawan aku yang rawk!

2. Apakah benda terakhir yang kamu beli dengan wang sendiri?
> Set doublechesse burger saiz medium. Heeee~

3. Dimanakah tempat impian perkahwinan kamu?
> 10 tahun lagi la aku fikir

4. Berapa lama anda rasa hubungan anda berkekalan?
> Hubungan ape ni? Ahhaa! -blur-

5. Adakah anda di lamun cinta?
> Cinta tak cintalah sangat. Baru nak on, tapi ter'off' la pula. Hahahaha

6. Dimanakah restoran terakhir kamu makan malam?
> Tarapapapap, I'm Lovin It. Ahhha! Mc'd Serdang

7. Namakan buku terakhir yang kamu beli?
> Buku nota Sejarah. Aku rajin buat nota. Ngeee~

8. Apakah nama penuh kamu?
> Nama penuhku memang penuh. Hafizahtul Naimah binti Ammran

9. Kamu lebih senang dengan mak atau ayah?
> Mak atau ayah, dua-dua orang tua aku juga. Ngee~

10. Namakan seseorang yang kamu ingin jumpa untuk pertama kalinya dalam hidup anda?
> Rasulullah S.A.W.

11. Christina atau Britney?
> atau. Hahahaahahaha!

12. Adakah kamu mencuci pakaian anda sendiri?
> Tidak sama sekali. Baju sekolah bolehlah cerita. Itupun ada yang mengelat masuk mesin. Ngeee~

13. Tempat yang paling seronok kamu mahu pegi?
> Kantin sekolah. Hahahaha. Belum sempat fikir lagi

14. Pelukan atau ciuman?
> atau? Hahahaha!

15. Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag kamu.
> Kalau kat rumah, dia digelar Along
> Aku panggil dia Along
> Dia Along aku
> Along aku ialah dia
> Memanglah, sebab dia memang Along aku
Pening kan? Mengarut-mengarut!

16. 8 perkara yang amat saya gilai.
> Internet!!
> IT!! Samajelah dengan menatang kat atas ni. Heee~
> Makan
> Tidur lewat, bangun pun lewat. Ahhha!
> Music. Yeah!
> Indie band!!
> Coklate! Woah! Sedapnya...
> Beliau. Ahha! Perasannya aku! Lupakan dia cepat! Yeah!

17. 8 perkataan yang sering di ucapkan.
> Internet!
> Mengong
> Bongek
> Hahaha
> Urgh!
> Woah!
> Huh?
> Abang kau hensemlah. Speacial to, Aida. Hahaha. Menggatal!

18. 8 buah buku yang paling terbaru dibaca.
> Buku latihan Math 1
> Buku latihan Math 2
> Buku latihan Math 3
> Buku kerja Math
> Urgh! Tak dapat fikir lagi.

19. 8 lagu yang saya boleh dengar berulang kali.
> Lagu Indie band! Yeah!
> Lagu lagi.
> Hahaha. Tak dapat fikir lagi

20. 8 perkara yang saya pelajari tahun lalu.
> Hurmm... Akan diingatkan lain kali. Ahhha!

Habis juga akhirnya. Thanx to Along. Malas aku nak tag orang lain. Aku tau korang semua sibuk kan? belajar elok-elok. Exam dah dekat. Heeee~

LASTLY : Tag memang selalu buat aku pening. Urgh!

No comments: