Monday, October 13, 2008

PMR = Cuti

Woah! Hari ni cuti. Syoknya hidup. Orang lain ambil PMR aku pula yang cuti. Hehehe. Kalau datang pun, buat bising je. Biarlah mereka yang form 3 menjawab soalan dengan tenang. Siapa yang ambil PMR tahun ni, GOOD LUCK ye! Buat elok-elok!

Cuti yang indah selama 3 hari ni dihabiskan di rumah saje. Lepas ni nak siapkan kerja Math yang masih bergunung-gunung lagi. Teacher! Kenapa banyak sangat kerjanya? Nasib baik kerja yang cuti raya hari tu dah siap. Kurang sikit beban. Itulah teacher Math aku. Tapi ada bagusnya dia bagi kerja yang bergunung-gunung tu. Sebagai latih tubi. Tak lama lagi dah nak exam akhir tahun.

Cakap pasal exam akhir tahun, aku rasa agak gerun jugalah. Harap-harap aku masih boleh jadi top 3 lagi. Amiin. Tapi result akhir tahun mesti dapat tahun depan. Tak sempat cikgu nak buat result. Dapat pula guru kelas aku yang boleh tahan 'sibuknya'. Heeee~

Apa-apapun, exam tak exam, aku tak boleh lalai dengan Internet ni. Aku mesti lebih berusaha. Saingan pula makin hebat. Harap aku boleh lebih berjaya. Chaiyok-chaiyok!

LASTLY : Cuti sekolah itu seronok! Aku suka! Weeeeee~

p/s : Aim mesti jealous kalau tau aku cuti 3 hari. Budak tu memang malas pergi sekolah.

No comments: