Saturday, October 11, 2008

Terbukanya Rumah 7297

Woah!!! Hari ni open house kat rumah aku. Meriahnye! Aku puas hati sangat tengok semua orang makan kat rumah aku. Puas gila! Ramai yang datang. Aku seronok tengok diorang seronok kat rumah aku. Wuhu!

Mula-mula, kawan-kawan abang aku yang datang meriahkan suasana. Aku sedih masa tu sebab aku sorang je budak bawah umur dalam rumah. Heeee~ Pukul 2, ramai kawan-kawan aku yang datang. Seronok gila aku tengok diorang datang ramai-ramai macam tu. Yeah! Ada 3, 4 orang yang datang lambat sikit. Tak kisahlah, janji diorang datang. Thanx korang! Sayang korang!

Gambar mesti ada! Tengok-tengok!

Senyum!

Dengan Aida ngeng-ngeng yang chomel.

Imah je dengan Anis je. Huhuhu.

Dengan Kak Dai yang merajinkan diri mengemop rumah. Heee~

Diorang makan dengan penuh khusyuk. Hohoho~

Selain makan, mereka juga menggodek phone. Hahaha.


Makin lama, makin ramai yang balik. Ada yang lepak sekejap rumah aku sampai mak bapak datang ambil diorang. Best, best, best dan juga kenyang! Terima kasih kepada yang datang!

LASTLY : Aku penat tapi rasa puas tengok orang lain puas datang rumah aku! Tapi tahun depan tak nak buat lagi. Penat ow! Heeeee~ Tahun depan, korang datang makan kuih jelah. Huhuhu. ;PP

No comments: