Thursday, October 16, 2008

Untitled

Woah! Sekolah hari ni meriah! Aku suka! Weee~ Hari ni masuk kelas 6 Sabar Atas. Kelas tu luas sangat sampai kalau kita tinggikan suara sikit, macam berdengung. Echo-Echo! Tapi tak kisah dan tak kira di mana jua, 1 Setia tetap bising! Hahahaha.

6 Sabar Atas pun sebenarnya tak best. Tangga yang paling dekat dengan kelas tu tinggi sangat. Penat nak naik and takut nak turun. Masa naik, rasa macam daki Gunung Korbu. Ngeh-ngeh. Bila turun pula, terketar-ketar kaki, dah macam nenek pula. Hahaha. Terpaksa bersabar. Nama pun masuk kelas 6 Sabar Atas. Hohoho~ Nasib baik 2 hari je aku perlu melalui tangga tinggi dan memenatkan itu. Yeah!

Masa sekolah tadi, biasa je. Cuma banyak sikit masa terluang. Masa ni lah yang best! Yeah! Tapi part yang paling best bila aku dapat gambar DIA! Dia yang comel gila. Filzah! Tima kaseh sent gambar tu. Weeee~ Lepas dapat gambar tu, habis satu kelas aku tayang. Siap set as wallpaper lagi tu. Hahaha. Cannot go ouh! Sorry Aida, amek gambar abang ko. Hahahaha.Kepada anda semua, saya bukan menggatal ye. Saje je suka-suki. Heeeee~ Jangan nak salah sangka. =P

LASTLY : Esok tak sabar nak pergi sekolah lagi! Yeah! Semalam malas, sekarang tiba-tiba pula rajin. Hehehe. c(=

No comments: