Monday, November 24, 2008

Exercise?


Huh? Exercise? Dah lama tak exercise. Huhuhu. Dah berapa agaknya beratku ini. Hegegege~ Agak-agak jelah. Ngeh3. Oleh sebab kebosanan di waktu cuti sekolah ini dan terfikir pasal berat badan, aku ingin exercise. Hahahahaha!

Petang tadi pergi jalan-jalan dengan kereta baru. Hehehehe. Sebenarnya bukan jalan-jalan sangat pun. Pergi kedai dekat area-area Serdang juge. Heee~ Lepas pergi kedai, singgahlah kat Tasik Sri Serdang tu. Saje je teman Aim pergi main kat situ. Dah lama aku tak ke Tasik itu disebabkan kemalasan. Hegegegege~ Round satu padang dengan Aim. Macam pelik je kalau aku lari. So, aku cuma jalan sahaja. Tapi penat juge ooo~ Hehehe.

Time kat padang tu, terjumpa Aida ngan kawan dia. Dia datang rumah, tapi aku tak ada. Baru je dia nak ajak pergi padang tu. Tapi jumpa juga kat padang tu. Lepas tu, kitorang adalah embang-sembang sikit. Dan dia telah mengajakku untuk berjogging esok pagi. Hehehehe. Sebenarnya rasa berat jugalah nak pergi. Tapi bila fikir-fikir balik, baik aku pergi daripada duduk rumah macam orang gila yang bosan. Hehehe. So, esok aku mahu pergi jogging! Yeah!

LASTLY : Cik Imah mahu exercise. Baik untuk kesihatan. Hegegege~ XD

p/s : Tolong kejutkan aku pukul 6.30 pagi tau. Sebab esok Aida datang jemput pukul 7 pagi. Hahahahaha! X)

2 comments:

s! gad!s lolipop said...

imah, ingt x ??
biase wak2 pjk, kite mesti round sa2 tasik ann..
aq mesti lead ! hahaha (nk top je keje !)
rindu la plak nk round tasik turh ! ;( !

Izzati Hazwani said...

ey ey,dah lama tak exercise !
nak ikutlah kak imah

*update&cmmnt