Saturday, November 8, 2008

Hohoho~

Woah! Dah banyak dah entri hari ni. Lalala~ Blog ni akan crowded lah lepas ni. Jangan meletop sudah. Heeeee~ Blog aku dah edit, MySpace dah edit, Friendster pun dah edit. Hahahaha! Semua habis aku edit. Mentang-mentang dah habis exam. Hehehe.

Blogger

Edit template yang dicari oleh Syud yang baik hati! Thanx lagi Syud! Edit dari pukul 12 tengah hari sampai pukul 2 petang. Ahahaha! Tapi aku puas dengan hasilnya! Yeah! Anda?

MySpace

Edit layout juga. Hehehe. Cari kat sini (picit-picit). Buang itu, buang ini. Hide ini, hide itu. Akhirnya memuaskan hati aku juga. Edit dari pukul 4 petang sampai pukul 6 petang. Hehehe. Aku suka! Lalala~

Friendster

Edit layout lagi. Ehehehe. Ambil dari sini (picit-picit). Walaupun aku tak berapa layan Friendster, aku edit juga. Takut dia merajuk and kecil hati sebab dah lama tak layan dia. Hehehe. Merepek jerp aku ni. Edit dari pukul 8 malam sampai 9 malam.

VISI aku sebelum exam ;
  1. Nak online lama-lama.
  2. Nak masukkan entri banyak-banyak dalam blog.
  3. Nak edit semua profile aku.
  4. Kalau boleh tak mau off pc ni. Hahaha.
  5. Kalau boleh nak bagi pc ni meletop! Hahahaha!
  6. Nak habiskan menulis sesuatu. EncekAyah sudah bising. Heee~
Nampaknya 3 daripada visi tu dah dilaksanakan. Visi yang lain, aku tak terdaya nak buat. Hahaha. Nak bagi pc ni metop? Lepas tu, aku nak guna apa. Visi tu memang tak logik. Abaikan sahaja. Hehehe. Visi no. 6 akan dilaksanakan masa cuti nanti. Lalala~ Apa-apapun, semua ini ok!

LASTLY : Aku puas hati dengan semua 'edit'an aku. Lalalala~

No comments: