Sunday, November 23, 2008

Kecutian, Kebosanan, Kepokaian

Urgh! Cuti sekolah yang semakin mebosankan. Bosan, bosan dan bosan. Sudah semestinya tak keluar berjalan-jalan dengan family. Ayah sibuk. Lagipun kereta dah tak ada. Huhuhu. Akan diganti ler... So, kenalah tunggu kereta itu sampai baru boleh mengharapkan family ini berjalan-jalan masa cuti sekolah.

Memang cuti sekolah kali ini betul-betul bosan. Aku dah nak pengsan dah disebabkan kebosanan yang melampaui batas ini. Tak pernah rasanya dalam kamus cuti sekolah aku selama ni sebosan ini. Tak tahan lagi! Haiyark! X(

Kadang-kadang kalau bosan boleh lepak atau hang out dengan kawan. Wawa ke, Aida ke, Anis ke. Lepak tak lepak sangatlah. Dekat area-area Serdang juge. Sekali jelah pergi Mines dengan kawan-kawan. Tak kisahlah di mana-mana pun. Tapi pastinya memerlukan RM. Betul tak? Masuk tandas pun kena bayar 20 sen. Huhuhu. Masalahnya di sini, dompet aku kekosongan atau lebih dikenali sebagai kepokaian. Topup pun minta ayah. Pagi esok dapatlah kot. Harap-haraplah.

Disebabkan kepokaian sebab duit tak masuk apbila cuti sekolah ini, aku terpaksa mencari kerja overtime iaitu menolong ayah menaip kerjanya. Bolehlah tu. Taip * page dapat RM4. Okieylah tu. Buat beli jajan. Jajan tak baik untuk kesihatan. Aku belilah benda-benda yang berfaedah dengan RM4 tu nanti. Lalalala~

LASTLY : Bila kecutian aku kebosanan. Nak keluar pun sudah kepokaian. Haiyark! X(

p/s : Cilok ayat CikIcah je yang tambah imbuhan ke...an tu. Hegegee~ c(X

3 comments:

Dieyna said...

wah,kite serupa.huhu
bosan yang amt! XD

Izzati Hazwani said...

uuuu,
keje overtime !
nak sikir duit tu !

update

s! gad!s lolipop said...

wahaha, bgos punye tajuk r !
suke3..
ko da derw duit nty, kite kuar jommm ! haha ;D