Monday, November 10, 2008

Kekecewaan Hari Ini

Huhuhu~ Hari ni, aku ada little bit kecewa lah... 2 je lagi yang belum dapat. Alhamdulillah, banyak juga yang A. Tapi yang agak mengecewakan aku ialah paper Math. ;'( Aku sedih dah kecewakan teacher. Sorry teacher! Banyak juga result aku menurun. Huhuhu. Tapi aku akan cuba hilangkan kesedihan ni untuk terus merasai nikmat hidup ni. Lalala~

Kemahiran Hidup Perdagangan = 70 (B)
Bahasa Inggeris = 67 (B)
Sejarah = 90 (A)
Agama = 88 (A)
Geografi = 82 (A)
Mathematics = 76 (A)
Bahasa Melayu = 75 (A)
Pendidikan Sivik = 83 (A)
Pendidikan Jasmani = 80 (A)
Science and Pendidikan Seni Visual = Unknown!

76 je? 76 je? 76 je ke? Itulah hakikatnya. Tahun ni, ujian and exam Math yang lain belum pernah lagi aku dapat 85 dan ke bawah. Belum lagi.. Aku rasa aku dah study elok-elok dah Math ni. Tapi, itulah kehidupan. Macam roda! Ada kalanya kita kat atas, ada kalanya kita kat bawah. Bila kita kat atas tu, haruslah kita beringat-ingat dan cuba kekalkan kedudukan kita tu. Bila kita terjatuh atau berada di bawah pula, hendaklah kita majukan diri dan usaha lagi untuk naik ke atas. Aku kena try harder lagi tahun depan! Bukan kena tapi mesti! Wajib! Aku akan naikkan semua result aku setinggi-tinggi yang mungkin! CHAIYOK-CHAIYOK !!!

LASTLY : Kalau dapat kertas sekarang pun, resultnya still tahun depan. Tahun depan, aku mungkin dah lupakan pun ini semua. Heeee~ ;))

2 comments:

Nina said...

76 A eyh? Oh :(

sekolah Sara 80 baru A. Tinggi sikit

happycloud said...

agak pandai minah nie ;)