Monday, November 17, 2008

Kesibukan

HOMEWORK?


Woah! Kesibukan! 5% homework da siap. 5% je? Adoy! Boleh tak buat magic daripada 5% terus ke 99%? Uhuk-uhuk! Aku bermimpi di malam hari. Mustahil boleh jadi macam tu je. Kenalah usaha imah oi! Aku pening dengan semua ni! Hadoy!

Homework memang memeningkan kepala otak! Macam mana nak fokus pada homework kalau main mesej sekali? Hadoy! Si Ammin ni pula, tak habis-habis nak mesej. Kalau tak reply nanti kata aku sombong pula. Macam mana la ni. Tolong aku! Tolong!

Aku masih ada kerja lain yang nak dibuat dengan EncekAyah. Adoy! Tambah 1 lagi bala! Huhuhu. Beliau dah sebut-sebut dah suruh buat projek tu. Sorry wahai EncekAyah. Homework tak habis-habis! Wahai homework, siaplah engkau cepat! Pleaseeee...

LASTLY : Homework, homework, homework! Pening la! Tulun! ;'(

3 comments:

berrykisses said...

nasib baek la akak xada homework .
ahaks .

Imran Yusuf said...

Homework banyak,..tetapi elok juga buat novel "Lego.." satu muka surat satu hari... :)

.imah. said...

berrykisses,
alaaaaa, tak acii. haha. ;p

ayah,
adehhh. haha. x)