Sunday, November 16, 2008

Lonely?

Lalala~ Dalam rumah ni cuma tinggal aku dan EncekAm saja. Tapi EncekAm tu abaikan saja. Kerjanya cuma tidur 32 jam. Hahahah. So, kes ini diklasifikasikan sebagai aku tinggal seorang je. Heeee~

EncekAyah dan PuanEmak serta yang lain telah pergi ke Penang untuk mengambil CikIcah. Malam nanti mungkin sampai ke rumah. Tapi, aku lebih seronok tinggal sendiri! Lalala~ Takut? Kadang-kadang tu adalah. Kadang-kadang je. ;)

Tengah hari tadi, ada sesuatu yang best! Seronok juga! Akhirnya, ada juga yang ....... Tak perlu ceritalah. Hahahaha! Mengongnye aku. Heeee~ Bila sendiri, boleh jadi bengong.

Eyt, korang! Malam nanti pukul 11 ada Kyle XY! Tak sabarnya nak tengok! Tak sabar, tak sabar. Heeee~ Apa jadi dekat dia lepas dah duduk dengan keluarga Trager? Dan apa jadi dekat seorang klon perempuan yang dalam episod minggu lepas tu? Serius, aku tak sabar nak tengok! Sebenarnya nak tangok Kyle tu je. Hahaha!

LASTLY : Entri apabila ku kebosanan! Lalala~ ;P

4 comments:

Sara said...

Uiss.. baguslah dia tak takut.

Kalau saralah, dah lama nak ikut. Tak kisahlah bosan ke apeh. Yg penting, tak nak tinggal rumah sengsorang! -walaupun cikadek ade sorang-

ALyA CHaN ~ said...

Ngeee =))
Kita serupalah..
Kdg2 Alya takut n kdg2 tak.
Bila lps dgr crita psl yg 'itu2',
mulalah takut. Hehehe.. =P

Izzati Hazwani said...

Kyle XY mmg best.
tapi musim trbaru niey,tak tgk lagi

.imah. said...

sara,
hehehe. imah dua dua pun boleh. x)

alya,
kalau taknak takut, kena menghindari diri drpd sesuatu yang 'itu2'.
HAHA. x)

wani,
yehhh! kylee tu hensem!
hahaha. :DD