Friday, November 14, 2008

Seronok?!

Lalala~ Nak juga post entri untuk hari ni walaupun sebenarnya banyak sangat kerja yang nak dibuat. Huhuhu.. Banyak kerja tapi selalu curi time online. Hahaha! Tak online sehari macam tak makan sehari. Itulah IMAH! ;)

Esok nak pergi Genting Highlands. Ada lawatan anjuran PRS. PEMBULI rakan sebaya. Hahaha! Aku memang suka join aktiviti PRS. Cikgu dia baik gila gaban! Lalala~ Sayang cikgu! So, esok tak boleh online sampai malam. Malam esok, baru online. Huhuhu. Mesti online juga walau apapun yang berlaku. Hahahaha!

Ada orang ajak aku date esok! Huhuhu. Date kat padang bola. Hahaha! Tengok dia main bola. Tak boleh blah! Ajaklah pergi Mines ke, MidValley ke. Ni tak, padang Dato' Satim dia ajak aku date? Hahaha! Bengong! Date kepala hotak aku. Dia ajak tengok dia main bola je, bukan date la bengong! Imah perasan! Hahaha! Sori beb, aku tak dapat tengok. Esok aku pergi Genting! Heee~ PERHATIAN! Kawan aku okiey! Kawan baik! ;)

LASTLY : Excitednya aku nak pergi esok! Lalala~ Kepada yang ajak aku 'date', sori ye. Aku tak boleh tengok! Lain kali aku datang tengok okiey! Heee~ ;)

1 comment:

Nina said...

Lalala ~ haha

Ala.. bestnya dia pergi Genting esok.

Nak ikut, nak ikut boleh? ngee :D