Friday, November 21, 2008

SLowLy?

Urgh! Hatiku agak sakit dengan internet ini! Dahlah slow, lembap, lambat, perlahan. Eh kejap! Bukan sama ke semua tu? Ah! Tak kesahlah. Yang pasti, internet sangat bodohlah sekarang! PC lopek ni pun satu! Tak suke, tak suke, tak suke! Hadoy! >;(

Malam semalam, edit blog ni punya pasal aku tidur pukul 5 pagi. Apabila siangnya, aku bangun pukul 1.40 petang. Gille! Record baru betul. Tapi at least, malas semalam internet tak berapa bodoh sangat. Sekarang ni, sangat menyakitkan hati. Asyik kena refreshed je. Urgh! Bengang!

Lebih menyakitkan hati, apabila ini berlaku ketika sedang mengedit blog. Blog aku sendiri mahupun blog CikIcah. Tengok blog die dah cantik! Aku tolong ajarkan. Hagagagaga~ Bangga! Aku pun bukan pakar sangat pun. Tapi blog CikIcah sudah cun! (picit-picit)

LASTLY : Edit blog, edit blog, edit blog! Lalalala~ Kerjaku di musim cuti sekolah! Haiyark! xD Malam ni, kalau sempat edit lagi. Hahaha! ;P

3 comments:

alia F. said...

haha,
xperw.. h/work suda siiappp ann ??
kite 0n9 24jam ckup ;))

Imma Belieber said...

edit blog best kan ?
tp memeningkan jgak la ;P
ouh , bile pc n MF mahu un IE slow ,
heheee
Syud teros tutup plug .
pandai an ? haha

.imah. said...

Alia,
h/work aku blom siap la..
hegegegege~ c(x

Syud,
cre yg bgos tuh.. pandai2~
nnti akk ikotla cm2..
hehehehe! ;P