Monday, November 10, 2008

Tag La Pula...

Lalalala~ CikEisha memang sangat rajin menge'tag' aku! Malas sebenarnya. Rajinkanlah diri. Tak banyak sangat. So, buatlah. Thanx to CikEisha! (picit-picit)

Terma dan Syarat

1. List these rules on your blog.

2. Share 7 facts about yourself on your blog.

3. Tell 6 unspectacular quirks of yours.

4. Tag 7 people at the end of your post by leaving their names as well as links to their blogs.

5. Link the person who tagged you.

6. Leave a comment for each blogger.


  • 7 facts about me ;
> Imah suka makan
> Imah gile! Lalala~
> Imah chenta Internet
> Imah chenta Indie bands!
> Imah suka membaca! Membaca amalan mulia! Lalala~
> Imah sayang dengan sangat sama FAMILYnye
> Imah juga sayang dengan sangat sama FRIENDSnye

;))

  • 6 unspectacular quirks about me ;
> Orang lain jemur baju pukul 9 pagi. Aku selalu jemur baju pukul 9 malam. Hahaha!
> Gelakku hampir mampu membuat bangunan bergegar! Volume 8! Heee~
> Aku memang pelik.
> Aku sedikit pelik.
> Aku agak pelik.
> Sebab aku dah tak dapat fikir lagi menatang ni. Huhuhu~

  • 7 people to tag ;
> CikSyud
> CikALia
> CikSara
> CikMeLurve
> CikFaraHanie
> CikEila
> CikBaLqis

Selamat menjawab tag dengan ringan hati! Lalala~ Thanx lagi tu CikEisha!

LASTLY : Tag + Tag = Penin!

No comments: