Tuesday, December 16, 2008

Selesai...

Woah! Percaya atau tidak? Akhirnya Cik Imah ini berjaya menghapuskan ancaman kerja sekolah yang telah diberi oleh cikgu-cikgi sekalian. Yeah! Yeah! Berjaya! Seronok rasa macam nak berguling-guling je. Hohohoho~ Sebenarnya ada 2, 3 tajuk Sejarah yang belum siap. Tapi susah nak cari. So, buka sekolah nanti cari sama-sama dengan kawan. Itulah guna kawan. Susah senang sama-sama.

Sayang mereka! ;)

Pukul 9 malam tadi, selesai segala-galanya. Ikutkan, sebelum malam dah siap. Tapi tadi rumahku black-out. Oh, tidak! Dahlah aku tinggal seorang diri. Memang gelap sangat. Tak jumpa lilin. Akibatnya, Cik Imah ni terpaksa bergelap seorang diri. Sebenarnya agak takut jugee~ Tapi terpaksa beranikan diri ini. Huhuhu..

Petang tadi, melepaks-lepaks dengan Cik Aida. Dari pukul 2 petang sampailah pukul 4.40 petang. Katanya pergi kedai binding, nak binding kerja sekolah. Tapi kalau dah 2 jam lebih tu, bukan pergi binding namanya. Itulah yang dinamakan buat kedai binding. Hahahaha! Bersembang-sembang tak ingat dunia. Panjang betul ceritanya. Hohohoho~ XD

Tapi apa-apa pun, kerja sekolah saya sudah siap. Jangan jealous. Hahaha! Takde masa korang nak jealous kan? Sepatutnya aku yang jealous kat korang sebab takde kerja sekolah pon. Hehehe. XP

LASTLY : Cik Imah bebas!

p/s : Thanx kepada semua yang tolong aku siapkan kerja ini. Antarany ; CikAida, CikAnis, CikALia, CikAdiLa dan semua yang membantu secara langsung atau tidak langsung! Terima kasih yang banyak-banyak kepada korang! SAYANG KORANG! ;DD

7 comments:

Dieyna said...

wah,
beshnya hw dy da siap.hik3
hw kte masih dlm proses ag.
ouh,sy masih belum bebas!
ahha! X)

s! gad!s lolipop said...

yeah ! kite suda sme ! bebas !
oitzzz ! x tulis nme aq punn erk.. pnat aq crikn hm ko.. sob3 ;((
ahakzz ;D

s! gad!s lolipop said...

wakkakka ! nk top jer manusia yg bename alia turh =pp

Eila said...

sama-sama kak sebab ucap "TERIMA KASIH" tu kat eila.....erk?kat eila ke?aduh! TERprasan lagiiii...soryyyy..huhu..=)

Sara said...

Aik, tak ucap terima kasih kepada Sara jugak ker? Sara tolong tengok, tolong baca entri pasal kerja sekolah. ngehngehngeh :)

ALyA CHaN ~ said...

Helo3 !
Dah x serabutserabai dahlah
KakImah kita ni sekarang .

sepp !

cik imah said...

CikDieyna,
siapkn cpt supaya anda juge boleh bebas...
lalalala~
chaiyok2 bwt kmoo deyh! ;DD

CikALia,
dah letak dah tu..
heheeee~
mmg nk top pun...
Haiyark! XD

CikEiLa,
bole juge untk eila.. heee~
sekali selalu perasan x pe deyh..
sekali selalu ke sekali sekala?
haiyark! XP

CikSara,
time kaseeh juge sbb bce entri sye deyh.. XD

CikALyaaa~
Yeah! mmg da x serabotserabi lg deyh.. ;DD