Friday, December 5, 2008

Kek Coklat vs. Makhluk Asing?

Woah! Hari yang meriah! Petang tadi menolong CikIcah membuat kek coklat. Hegegege~ Memang seronok la. Dan.. Inilah hasilnya! Cerita lanjut di >sini< !

Sungguh sedap! ;DD

Tapi yang paling seronok ialah sewaktu melihat makluk asing kecil yang comel ini! Hegegee~ Mari tengok aksinya!

Lalala~ Rajen juge maklhuk asing ini! XD

Makhluk asing ini chumel!

Comotnye die! ;P

Sampai panjat atas meja... Aim, Aim.. ;DD

Korek lagi! Die nampaknya masih tak puas. Heeee~


Kelakar betullah makhluk asing kecil ini! Hagaga~ Lepas dah siap kek tu, makhluk asing kecil itu membuat eksperimen pule~ Makan kek coklat bersama pisang. Aim ni pelik betullah! Tapi sedap juge eksperimen itu. Hehehee~ XD

LASTLY : Aim memang pelik. Tapi itulah satu-satunya adik kesayangan aku! Lalala~ Kejap lagi bising budak tu nak main game kat laptop ni. Haiyark! XD

6 comments:

s! gad!s lolipop said...

kek i2 kelihatan sedap.. nyum3 ! ;))

imah2, experiment yg dilakukan oleh "makhluk asing" itu d'nmekan banana split.. cume xde ais-krim jerr.. haha ;DD

lysa's lyfe :) said...

wah gylew sedap doe kek toh btmbhkn lagik si chef yg yeahh yg tlh mbuatkn kek 2 nmpk sdp
hahaha
smgt chef uh nk try hasil kek dy
haha

faqiha said...

sedpnye..kek tuh..cumil sungguh bdk tu :)

Dieyna said...

makhluk asing tu mmg shumel.
hee :)

dan kek tuh nmpk cdap(:

ALyA CHaN ~ said...

Haha !
Montel lah dier . Ngeee ~
Sekali pandang macam ShinChan pun adaa. Agagaa .. ~!

Erza said...

Wei..suroh kak Icah buat kek tu lgi!!patu anta kat umah aq..7302..ala dkat jer..selang 4 umah..heheheh