Sunday, December 28, 2008

Kembali Senyum! :)

Heyyy korang! Best, best, best! Ayah, mak, Apisz, n Aim ke Penang. Menghantar CikIcah pulang melanjutkan pelajarannya di Penang. Apsal skema betul ayat ni? Haiyark! XD Aku ni malas nak ikut. Huuu~ Ke sana jauh. Barang di bonet pula macam orang nak pindah rumah. Buat sempit je kalau aku ikut. So, tak ikutlah. Tak ikut, tapi seronok!

Lalala~ Telah mengajak CikHuda datang ke mari temankan aku. Walaupun ada Am tapi dia kerja. So, aku tetap duduk sorang-sorang je kat rumah. Nasib baik CikHuda ada. Huhuuu~ Thanx weyh, teman aku. Sayang ko lah! ;DD

Semalam ada macam-macam kisah yang ada. Macam-macam aktiviti pelik kitorang buat. Hahaha! Merepek-merepek je. Hehe! Salah satuya ialah membunuh lipas dengan cara kejam. Wuarghahaha! Eksperimen la namanya. Sape suruh lipas tu tak reti bla. Kan da mati kena curah ngan air panas. Muahahaha! Kami kejam? XP

Memang best! Tapi 85.85% daripada aktiviti itu ialah bersembang dan bergosip. XP Wahaha! sampai nak habis air liur kitorang bercerita. XD Malam tadi pun tidur lambat. Bergosip jugee~ Ngahahaha! Tapi memang best la semalam. CikHuda asyik tau je! Ngehehe~ XD Petang ni CikHuda pulang ke rumah. Sob3. Sedeyh. Wahaha! Tak cukup lagi bergosip ke minah ni? Haiyark! XD

Tapi apa-apa pun, memang best la! Huuhuuu~ CikImah seronok! CikHuda, thanx weyh! Temankan aku. sayang ko gila-gila larh! ;DD

LASTLY : Lupakan yang sedeyh. Kembali senyum! ;D Aik? Macam tajuk lagu je.. Heee~ XD

No comments: