Wednesday, December 17, 2008

No Title Larh XD

Lalala~ Awal juga eyh aku bangun pagi hari ni. Pukul 10 tu kira awal tau. XP Harini barulah dinamakan bangun pagi. Kalau sebelum-sebelum ni ialah bangun tengah hari. Hohoho~ XD Ada kerja deyh. Sebab tu bangun pagi.

Bangun lepas tu bagi anak kucing makan. Bukan anak kucing saja. Bapak dan mak kucing sekali. Bila bagi makan tengok mereka ini membuang 'hajat' di dalam sangkar itu. Akibatnya, bertambah lagi kerjanya. Aduy!
Membasuh sangkar kucing itu supaya tak ada bau-bau yang memang tak menyenangkan langsung. Ayah ke Terengganu, aku pula yang jadi penggantinya. Haiyark!
Lepas basuh sangkar, nampak pula ada 'hajat' kucing tu yang ada pula atas simen. Aduy! Kena kemas la nampaknya. Basuh depan rumah la lepas tu. Best jugak. Hahahaha! Maen air sekali. Imah gille. XD
Dush! Habis basah baju basuh depan tu. Mandilah pulee~ Heeee~ XD

Lepas tu, Mengonlinekan diri sambil menunggu tetamu yang tak berapa sangat diundang. Tapi dia minta diundang. Haiyark! Takkan tak boleh pula. Terpaksa buat-buat diundanglah nampaknya.
Datang pun tetamu yang tak berapa diundang. Bukan main ramai yang menyinggah ke rumah aku untuk tunggu tetamu yang tak diundang tu. Selalu lambat. Hadoy! Bengong! Dahlah rambut macam Aditas. Haiyark! Kelakarlah kau punye rambut Zamir oi! Hahahaha! XP
Semua mereka yang datang ini, jantungku deyh! Aida gile sama Anis ngeng-ngeng juge Nana n Kak Syairah ;D Lagi sorang tu otot kaki je. XP Jangan layan repekan aku ini...

Wahwahwah! Harini mak balik kot. Yeah! Yeah! Ada Aim jugee~ Rindulah sama mereka. XD Mereka juga jantung saya! ;DD

LASTLY : Oh, oh, oh! Excited! ;DD

p/s : Esok mahu ambil result Final Exam 2008 lorhx. Dup dap dup dap!

6 comments:

ALyA CHaN ~ said...

Dah dapat result tuu ,
bagitau Alya cpt2 ehh !
LoLs , rajin KakImah jaga
kucengs2 sekalian .. =)

Izzati Hazwani said...

Jantung hati ?
Uikss.s...
Wani cam ne ?

Dieyna said...

amik result ngn sp?
he he,sje nk tw..sebok2 jp.
hikhik XD

Sara said...

rajinnya jaga kucing. Kalau sara lah, tak tahu apa nak jadi. haha xD

s! gad!s lolipop said...

zamir dtng ?? haha ;DD
urm2, esok er result aq xtau punn.. haiyarkk!~

cik imah said...

CikALyaaa~
oke deyh.. nnti akk wat entri.. ;)

CikWani,
anda jugee~ ;)

CikDieyna,
sye pergi bersme adek kmoo lorhx..
;D

CikSara,
terpkse merajenkan diri deyh..
haiyark! XD

CikALia,
ye.. dye dtg.. haha! XD
amek masing2 deyh.. bkn skali gus tros.. ;)