Wednesday, December 10, 2008

Macam-macam

Hmmm. Macam-macam jadilah hari ni. Macam-macam rasa la hari ni. Macam-macamlah hari ni. Macam-macam lah aku ni. Huh? Dah merepek dah aku ni. Tapi yang pasti memang macam-macam yang ada dalam hari ni.

Bengang - Disebabkan seseorang
Marah - Juga disebabkan seseorang
Menyampah - Dengan seseorang
Sedih - Disebabkan 2 orang dan 1 simcard yang hilang
Menyesal - Sebab tak jaga simcard u-Mobile betul-betul
Happy - Dirahsiakan atas dasar-dasar tertentu. Haiyark! XD
Lebih happy - Juge dirahsiakan. Hagagaga~ XP
Sepi - Hanya tinggal 3 orang yang berada dalam rumah ini.
Tak suke - Sebab dia buat macam tu. Huhuhu...
Kosong - Tak tahulah sebab apa. Otak blank. Urgh?

Macam-macam kan? Hegegege~ Tapi hakikatnya itu yang aku lalui hari ni. Tak tahu pula esok, lusa, tulat, tuling, dan hari-hari seterusnya. Hurmmm....

LASTLY : Imah sudah kosong!

8 comments:

Izzati Hazwani said...

mcm2 lah Cik Imah ni

lysa's lyfe :) said...

segala mcm
haha
macam complete set
ngeee

Eila said...

kihkih..mcm2 la kak imah nihhh..=)

ALyA CHaN ~ said...

Sedih2 punn KakImah tetap power.
LoLs .
=PP

Sara said...

macam2lah CikImah kita ni. =P

Dieyna said...

macam2 lol kmu nih.
hik3 X)

cik imah said...

CikWani, CikEiLA, CikSara, CikDieyna
mmg mcm2 pon..
haiyark!!! XD

CikLysa,
complete set? hegegege~
beli 1 percuma 18?
haiyark!!! XP

cik imah said...

CikALyaa~,
power ke?
mcm power rangers?
haiyark! XPP